Role (dvojjazyčného) asistenta pedagoga v MŠ
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceDílčí témata začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků. Vyberte si podle štítků jedno či více témat a zjistěte, jaké články, materiály a akce nabízíme.
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceNa téma spolupráce AP+P jsme připravili rozhovor s Olenou Keronyak a Štěpánkou Drozdovou. …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit víceV našem infosheetu se dozvíte, jakou klíčovou roli může dvojjazyčný asistent či asistentka pedagoga hrát v mateřské škole – zjistíte, jak mohou pomoci překonat jazykové bariéry a …
Zobrazit víceSpolupráce mezi učitelem a asistentem pedagoga je důležitým faktorem, který může výrazně ovlivnit kvalitu vzdělávacího procesu v mateřské škole. To přispívá k efektivnímu …
Zobrazit víceCílem platformy je poskytnout asistentům a asistentkám pedagogů na ZŠ praktické nástroje a metody, jak efektivně podporovat děti, které se učí češtinu jako druhý jazyk.
Další informaceZajímá Vás, jak zlepšit spolupráci mezi asistentem pedagoga a učitelem v mateřské škole při práci s vícejazyčnými dětmi?
Další informace