Dobrá praxe: Začleňování vícejazyčných dětí v MŠ Otrokovice
Mateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit víceNa téma spolupráce AP+P jsme připravili rozhovor s Olenou Keronyak a Štěpánkou Drozdovou. …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit víceNa základní škole Jeseniova v Praze se na podpoře vícejazyčných dětí podílejí dvě učitelky ČDJ (pro 1. a pro 2. stupeň), dvojjazyčné asistentky a zástupkyně ředitelky, která …
Zobrazit vícePopis projektu, který probíhal v FMŠ Sluníčko. Ověřování metodiky KIKUS v českém prostředí.
Zobrazit víceDobrá praxe přibližuje možnosti podpory vícejazyčných dětí v MŠ Sluníčko, Praze 13 v letech 2014/2015.
Zobrazit víceDobrá praxe MŠ Motýlek zaměřná na spolupráci s dvojjazyčnou asistentkou pedagoga. Datum vzniku 2021, školka byla součástí projektu Naše čtvrť.
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit více