Máte zájem o náš newsletter?

Přihlaste se prostřednictvím formuláře k odběru tematických newsletterů. Prohlédněte si jejich archiv.

Příklad plánu podpory

Tuto stránku průběžně aktualizujeme

Momentálně zde najdete příklady vyrovnávacích plánů, obdoba stávajících plánů podpory, které byly sestavené a ozkoušené před platností novely ŠZ a vyhlášky.
Tento materiál nám připadá stále vhodný a může pro vás být inspirací při nastavování plánu podpory ŽOMJ, resp. jeho přílohy, pro písemné zaznamenávání cílů vzdělávání žáka v konkrétních předmětech. Více viz tvorba plánu podpory.

Situace: Je září. Do školy nám přišel nový žák. Jmenuje se Timur a je z Mongolska. Česky rozumí velmi málo, nemluví téměř vůbec. Do Česka přijel těsně před prázdninami. Rozhodli jsme se, že mu vypracujeme vyrovnávací plán. Najdete jej vpravo pod ikonou "Ke stažení".

Plán pedagogické podpory

V rámci projektu Češtinou k inkluzi realizujeme ve dvou základních školách intenzivní výuku češtiny jako druhého jazyka pro úplné začátečníky. Výuka probíhala v prvním pololetí školního roku s intenzitou 12 hodin týdně. Po zbývající dobu se žáci účastnili výuky spolu se svou kmenovou třídou. Tam museli učitelé zohledňovat úroveň jazyka při stanovování cílů výuky i při podpoře žáků při ní. ŠPZ zatím odmítlo žáky s OMJ vyšetřit kvůli nedostatečné kapacitě. Proto se žákům zpracovával pouze PLPP, který popisoval způsob a organizaci podpory. PLPP, který jsme pro jednu žákyni kurzu vytvořili, najdete vpravo pod ikonou "Ke stažení".

Anketa

Jak se vám článek líbil?

field_vote: 
Vaše hodnocení: Žádné Average: 4 (4 votes)

Tento portál byl vytvořen společností META za finanční podpory Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Evropského fondu pro integraci státních příslušníků třetích zemí a Ministerstva vnitra ČR.

Logo občanského sdružení META, Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Evropského fondu pro integraci státních příslušníků třetích zemí a Ministerstva vnitra ČR.

Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česká republika