Doporučené čítanky pro SŠ a práce s nimi
V tomto materiálu naleznete soupis dostupných čítanek pro výuku ČJL na střední škole, stručnou analýzu některých z nich z hlediska vhodnosti pro práci žáků s OMJ včetně několika …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
V tomto materiálu naleznete soupis dostupných čítanek pro výuku ČJL na střední škole, stručnou analýzu některých z nich z hlediska vhodnosti pro práci žáků s OMJ včetně několika …
Zobrazit víceNásledující materiál je stručným souhrnem podoby maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. Tento manuál žákům s OMJ na SŠ pomůže se v této zkoušce zorientovat. …
Zobrazit víceChcete podpořit žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na SŠ a nevíte jak? Řešíte jak a za co je hodnotit? Jak je připravit k maturitě z ČJL? A můžete je vůbec přijmout, když …
Zobrazit víceVyhláška č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou ve znění účinném ke dni 1.1.2022. …
Zobrazit víceNa těchto stránkách naleznete rady a tipy na procvičování k přijímačkám i k maturitě. Naleznete zde také mnohá zadání k procvičení.
Zobrazit víceNásledující odkazy jsou dobře využitelné pro procvičování jednotlivých částí maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury. Na uvedených stránkách naleznete zadání …
Zobrazit víceSouhrn materiálů, které můžete využít při přípravě na maturitu, konkrétně na ústní zkoušku - část analýza uměleckého texu. Materiály řadíme od těch nejzákladnějších, jež …
Zobrazit vícePracovní list k analýze uměleckého textu vznikl v rámci aktivity Pracovní skupiny v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky cizinci VII, který byl …
Zobrazit vícePracovní list k analýze neuměleckého textu vznikl v rámci aktivity Pracovní skupiny v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky cizinci VII, který byl …
Zobrazit vícePracovní list k analýze neuměleckého textu vznikl v rámci aktivity Pracovní skupiny v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky cizinci VII, který byl …
Zobrazit více