Dobrá praxe: jazyková příprava na SŠ v Trutnově
Štěpánka Tryznová, učitelka na Střední škole hotelnictví, řemesel a gastronomie v Trutnově, se s námi podělila o dobrou praxi ze školy, kde působí jako učitelka českého jazyka a …
Zobrazit víceŠtěpánka Tryznová, učitelka na Střední škole hotelnictví, řemesel a gastronomie v Trutnově, se s námi podělila o dobrou praxi ze školy, kde působí jako učitelka českého jazyka a …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceUčíte na SOŠ nebo SOU a potřebujete bezpečný prostor pro sdílení svých zkušeností s výukou vícejazyčných žáků a učňů? Připojte se na konci října na naši nadregionální online …
Zobrazit víceV rámci projektu Češtinou k inkluzi, který byl spolufinancován Evropskou unií, byly ve školním roce 2016/2017 zahájeny kurzy češtiny jako druhého jazyka podle metody KIKUS ve dvou …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit víceNa téma spolupráce AP+P jsme připravili rozhovor s Olenou Keronyak a Štěpánkou Drozdovou. …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit víceNa základní škole Jeseniova v Praze se na podpoře vícejazyčných dětí podílejí dvě učitelky ČDJ (pro 1. a pro 2. stupeň), dvojjazyčné asistentky a zástupkyně ředitelky, která …
Zobrazit více