Moje jazyková biografie
Pracovní list pro zakreslení vícejazyčného repertoáru našich žáků i nás samotných. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Pracovní list pro zakreslení vícejazyčného repertoáru našich žáků i nás samotných. …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceNPI ČR zpracovalo doporučení pro vedení rozhovoru se žákem s OMJ. Cílem rozhovoru je získat informace o jazykovém zázemí žáka a o jeho potřebách v oblasti češtiny přímo od něj. …
Zobrazit víceK jednotlivým tématům Kurikula češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) jsou zde k dispozici různé výukové materiály pro všechny tři stupně vzdělávání (MŠ, ZŠ, SŠ). …
Zobrazit víceVyhláška č. 13/2005 Sb. o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Aktualizovaná verze k 1. 9. 2024.
Zobrazit více