Bě, pě, vě
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceČlánek přináší důležité metodické poznámky, které učitelům můžou pomoci při výuce vietnamských studentů. Cílem je představit základní informace o rozdílech vietnamštiny a …
Zobrazit víceUčební materiály k výuce češtiny pro cizince pro vietnamské studenty. Soubor obsahuje 15 tematických lekcí.
Zobrazit víceKlíčová slova: umělecká literatura, autor, spisovatel, dílo, postava, vypravěč, monolog, dialog, báseň, verš, sloka, strofa, básnická sbírka, básník, divadelní hra, jednání, …
Zobrazit víceAktivita zaměřená na propojení předmětů (čj a matematika). Na základě výsledku z početního úkolu žáci hledají písmeno v abecedě a sestavují slovo.
Zobrazit víceAktivita zaměřená na poslech, na různé tvary stejného slova v textu.
Zobrazit vícePL zaměřen na slovní zásobu a na rozdělění zvířat do kategorií (domácí, v ZOO, v lese atd.). PL obsahuje i komentář.
Zobrazit vícePL se zaměřením na rozlišení ovoce (a zeleniny), spojeno s ochutnávkou (aktivita Ochutnávačka).
Zobrazit víceZaměřeno na každodenní situace, osvojení 4. pádu a kontextu jeho užití.
Zobrazit více