Spolupráce učitele a asistenta
Přítomnost asistenta pedagoga při výuce je velmi vítaným prostředkem zapojení různě znevýhodněných žáků do vzdělávání. Aby bylo toto zapojení opravdu účinné a asistent pedagoga …
Zobrazit vícePřítomnost asistenta pedagoga při výuce je velmi vítaným prostředkem zapojení různě znevýhodněných žáků do vzdělávání. Aby bylo toto zapojení opravdu účinné a asistent pedagoga …
Zobrazit víceVýukový materiál byl upraven v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci“, který je spolufinancován z prostředků …
Zobrazit víceTabulka ukazuje příklady myšlenkových dovedností či pochodů spojených s jazykem.
Zobrazit víceTyto pracovní listy vznikly v rámci pracovní skupiny Dějepis. Jsou určeny mírně pokročilým až pokročilým žákům.
Zobrazit vícePracovní list - Města a jejich význam vznikl v rámci pracovní skupiny Dějepis. Je určený především mírně pokročilým.
Zobrazit vícePodle B. A. Mohana (1986) i dalších vědců, zabývajících se výukou žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ, v orig. ESL nebo EAL), je pro efektivní jazykový rozvoj, zapojení do výuky …
Zobrazit vícePřehledný diagram ukazuje, jak při plánování vhodných vyučovacích obsahů a metod respektovat přítomnost žáků s OMJ.
Zobrazit víceDříve než přistoupíme k výčtu principů a jejich následnému konkretizování, zmíníme základní předpoklad námi představovaného přístupu. Tím je, že každý učitel jakéhokoliv …
Zobrazit víceZapojování vícejazyčných žáků do výuky může učiteli s běžnou pedagogickou zkušeností připadat zpočátku jako těžko řešitelný úkol a učitel tak může dojít k přesvědčení, …
Zobrazit víceVýstup z pracovní skupiny zaměřené na výuku českého jazyka žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v běžné třídě na prvním stupni. Setkání pracovní skupiny proběhlo v rámci …
Zobrazit více