Připravujeme maturitní slohovky aneb Tři patera doporučení
Maturitní slohová práce je u vícejazyčných žáků velké téma. S přesunem zodpovědnosti za maturitní písemné práce na školy se pedagogům otevírá možnost studenty na zkoušku …
Zobrazit víceMaturitní slohová práce je u vícejazyčných žáků velké téma. S přesunem zodpovědnosti za maturitní písemné práce na školy se pedagogům otevírá možnost studenty na zkoušku …
Zobrazit víceUkázka rozehřívací aktivity, kterou je vhodné zařadit například na začátek třídnické hodiny.
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, když do třídy nově nastoupil žák s OMJ. Žákům aktivita pomůže se více vzájemně seznámit, rozvíjet schopnosti neverbální komunikace …
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, kdy chceme připravit třídní kolektiv na příchod nového žáka s OMJ. Žáci si zažijí projevy kulturních odlišností a rozvinou svou …
Zobrazit víceZachycují sled kroků, kterými žák po učení daného předmětu prochází. Výkon žáka není známkován, na mapě vidí, co už vše zvládl, nebo v čem se potřebuje zlepšit, aby se mohl …
Zobrazit vícePublikace se zaměřuje na otázku rozvoje gramotnostních dovedností žáků mladšího školního věku. …
Zobrazit vícePřinášíme vám zkušenost jedné základní školy z Helsinek, která usiluje o vícejazyčné a multikulturní školní prostředí. Zprostředkovala ji odborná pedagožka Leeni Siikaniemi z …
Zobrazit víceV současné době už školy najely na různé systémy, jak výuku na dálku realizují. Shrnujeme, jaké formy jsou při takové výuce nutností, a dodáváme tipy na jednoduché aplikace: …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit více