Cestování a Miroslav Zikmund
Obsahový cíl: …
Zobrazit víceZachycují sled kroků, kterými žák po učení daného předmětu prochází. Výkon žáka není známkován, na mapě vidí, co už vše zvládl, nebo v čem se potřebuje zlepšit, aby se mohl …
Zobrazit vícePublikace se zaměřuje na otázku rozvoje gramotnostních dovedností žáků mladšího školního věku. …
Zobrazit víceČtenářský klub pro děti s odlišným mateřským jazykem probíhá v Domě dětí a mládeže, 2. května 968, Nymburk, od školního roku 2019/2020 (původně financován z projektu Šablony …
Zobrazit vícePřinášíme vám zkušenost jedné základní školy z Helsinek, která usiluje o vícejazyčné a multikulturní školní prostředí. Zprostředkovala ji odborná pedagožka Leeni Siikaniemi z …
Zobrazit víceV současné době už školy najely na různé systémy, jak výuku na dálku realizují. Shrnujeme, jaké formy jsou při takové výuce nutností, a dodáváme tipy na jednoduché aplikace: …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit víceVyvozování základních větných členů v textech o lesních zvířatech. Ke stažení pracovní list pro žáky a popis průběhu výuky pro učitele.
Zobrazit víceRozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit víceMETA, o.p.s. ve spolupráci s ombudsmankou uspořádala 21. ledna 2020 v Brně konferenci k současné situaci ve vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem „Neznalost jazyka …
Zobrazit více