Prostor pro produkci jazykových dovedností (SPOJ)
V situaci, kdy ve třídě mluví pouze učitel a žáci jen příležitostně odpovídají na uzavřené otázky typu "Kolik má...? Jaký je …?" se jazyk nerozvíjí. Pouhá přítomnost žáka v …
Zobrazit víceV situaci, kdy ve třídě mluví pouze učitel a žáci jen příležitostně odpovídají na uzavřené otázky typu "Kolik má...? Jaký je …?" se jazyk nerozvíjí. Pouhá přítomnost žáka v …
Zobrazit víceVícejazyční žáci se v našich hodinách učí společně s výukovými obsahy také tzv. odbornému jazyku. Pro tyto žáky je však stejně důležité při výuce rozvíjet i tzv. komunikační …
Zobrazit víceJak to udělat, aby žáci chápali obsah předmětu, který je kognitivně náročný (ale přiměřený věku a proto potřebný), když zatím neovládají dostatečně vyučovací jazyk? …
Zobrazit víceJe důležité uvědomit si, že vícejazyční žáci nepřicházejí do našich tříd bez předchozích znalostí a dovedností. Pravděpodobně si jich ve svém mateřském jazyce osvojili ve …
Zobrazit vícePracovní list s komentářem vznikl v rámci aktivity *Pracovní skupiny* v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci IV.
Zobrazit vícePracovní list s komentářem vznikl v rámci aktivity *Pracovní skupiny* v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci IV.
Zobrazit vícePracovní list s komentářem vznikl v rámci aktivity *Pracovní skupiny* v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci IV.
Zobrazit vícePracovní list s komentářem vznikl v rámci aktivity *Pracovní skupiny* v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci IV.
Zobrazit vícePracovní list s komentářem vznikl v rámci aktivity *Pracovní skupiny* v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci IV.
Zobrazit více