Práce s klíčovým vizuálem – zápis do deníku
Cílem tohoto materiálu je naučit žáky s odlišným mateřským jazykem pracovat s deníkem, a to především vytvořit do něj záznam a případně s tímto záznamem dále slovně pracovat. …
Zobrazit víceLegislativa, kurikulární dokumenty, dobré praxe, tipy, dotazníky, inspirace
Cílem tohoto materiálu je naučit žáky s odlišným mateřským jazykem pracovat s deníkem, a to především vytvořit do něj záznam a případně s tímto záznamem dále slovně pracovat. …
Zobrazit vícePříprava na hodinu matematiky ve 2. ročníku ZŠ. Přípravu vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit vícePopis vyučování hudební výchovy ve třídě s žáky s OMJ.
Zobrazit vícePro přípravu na písemnou práci z českého jazyka a literatury Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání připravilo užitečnou příručku JAK NA TO – písemná práce z ČJL. …
Zobrazit víceReferenční popisy úrovní češtiny jako cizího jazyka poskytují východisko pro tvorbu osnov, sylabů, zkoušek a učebnic pro češtinu jako cizí jazyk. Jsou k dispozici pro úrovně A1, A2, …
Zobrazit víceTento text vznikl v rámci vzdělávacího programu Varianty, původně jako příloha k aktivitám. Přiložený dokument vysvětluje základní fáze výuky (evokace, uvědomění a reflexe) a …
Zobrazit víceDesatero, které je dobré mít při práci s žákem s OMJ stále na mysli a třeba si ho i pověsit na nástěnku, sestavily v rámci expertních skupin v METĚ paní učitelky a lektorky češtiny …
Zobrazit vícePřehledný diagram ukazuje, jak při plánování vhodných vyučovacích obsahů a metod respektovat přítomnost žáků s OMJ.
Zobrazit víceVýstup z pracovní skupiny zaměřené na výuku českého jazyka žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v běžné třídě na prvním stupni. Setkání pracovní skupiny proběhlo v rámci …
Zobrazit víceVýstup z pracovní skupiny zaměřené na výuku českého jazyka žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v běžné třídě na druhém stupni. Setkání pracovní skupiny proběhlo ve …
Zobrazit více