Obsahový cíl:
– Žák rozumí termínu prevence a umí říct, co patří ke zdravotní prevenci.
– Žák umí vyhledat v textu důležité informace a umí je sám interpretovat.
Jazykový cíl:
– Žák používá aktivně přítomný kondicionál pro vyjádření rady.
– Žák používá vybrané slovesné vazby s 2., 3. a 4. pádem
– Žák používá vybrané fráze.
Slovní zásoba:
Prevence, zdraví, nemoc, imunita, organizmus, relaxace, napětí, stres, emoce, rovnováha, příčina, akupunktura, otužovat se, meditace, psychický, preventivní prohlídka, očkování.
Jazykové struktury:
Zbavit se něčeho, posilovat něco, přispívat k něčemu, dodává mi …, měl/a by
Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.