Principy inkluzivního vzdělávání
Základním principem inkluzivního vzdělávání je zapojení všech studentů do vzdělávacího procesu. V inkluzivní škole se všichni žáci bez ohledu na zdravotní, sociální, kulturní či …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Základním principem inkluzivního vzdělávání je zapojení všech studentů do vzdělávacího procesu. V inkluzivní škole se všichni žáci bez ohledu na zdravotní, sociální, kulturní či …
Zobrazit víceChystáte se pracovat ve školství a čekáte na pohovor? Své šance můžete zvýšit tím, že se na něj dobře připravíte. …
Zobrazit víceAdaptační týden v MŠ K Lukám probíhá každoročně na začátku školního roku pro děti vietnamské národnosti. Dětem to pomáhá v orientaci chodu mateřské školy a seznámení se se …
Zobrazit víceV České republice se ve školním roce 2022/23 vzdělávalo na všech typech škol 162 256 …
Zobrazit víceNa základní školu nastoupil do 3. třídy chlapec z Číny. Přestěhoval se za svými rodiči, kteří zde již téměř tři roky žili. Během té doby si zařídili obchod, který dobře …
Zobrazit víceMETA od roku 2016 připravuje roční přípravný kurz, který uchazeči absolvují před vstupem na českou střední školu. Obsahem kurzu je jazyková výuka v kombinaci s výukou obsahu učiva ze …
Zobrazit víceMETA od roku 2016 připravuje roční přípravný kurz, který uchazeči absolvují před vstupem na českou střední školu. Obsahem kurzu je jazyková výuka v kombinaci s výukou obsahu učiva ze …
Zobrazit víceV této části vám nabízíme některé metody, které lze zvolit při začleňování multikulturní výchovy do výuky. Tyto metody vám nejen pomohou při implementaci multikulturní výchovy do …
Zobrazit víceV případě, že chce pedagog zařadit něco z MKV do hodiny, začne se zcela logicky pídit hlavně po materiálech a metodách, které jsou dostupné. V tomto textu bychom chtěli doporučit …
Zobrazit víceTeorii ledovce Cummins dále rozvinul v teorii společné (obecné) výchozí dovednosti (Common Underlying Proficiency) nebo také v hypotéze vzájemné závislosti. V té je kladený důraz na …
Zobrazit více