Platforma MŠ: Spolupráce AP s učiteli v MŠ při práci s vícejazyčnými dětmi
14. května 2025 (16:00—18:00)Zajímá Vás, jak zlepšit spolupráci mezi asistentem pedagoga a učitelem v mateřské škole při práci s vícejazyčnými dětmi?
Další informaceZajímá Vás, jak zlepšit spolupráci mezi asistentem pedagoga a učitelem v mateřské škole při práci s vícejazyčnými dětmi?
Další informaceVedete (nebo se chystáte vést) kroužek ČDJ pro předškolní děti? Poradíme Vám, jak sestavit plán kurzu, jak hravě procvičovat český jazyk na všech jazykových rovinách a jak propojovat …
Další informacePlatforma pro pedagogy vícejazyčných dětí kteří chtějí podpořit motivaci svých žáků a žákyň.
Další informaceCílem platformy je poskytnout asistentům a asistentkám pedagogů na ZŠ praktické nástroje a metody, jak efektivně podporovat děti, které se učí češtinu jako druhý jazyk.
Další informaceSdílecí online setkání s učitelkami a učiteli českého jazyka a češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) bude věnováno tématu knihy, čtenářských lekcí a dílen čtení.
Další informaceK čemu nám jazykové úrovně při výuce slouží? Jak s nimi pracovat, pokud nemáme čas (protože ho opravdu často nemáme) využívat komplikované diagnostické nástroje? Jak poznat pokrok …
Další informaceTéma platformy: Spolupráce učitelů ČDJ a učitelů všech výukových předmětů
Další informaceJaké jsou způsoby efektivní spolupráce mezi základními a středními školami a pedagogicko-psychologickými poradnami při podpoře žáků s nedostatečnou znalostí češtiny?
Další informaceTéma platformy: Jak zapojovat vícejazyčné žáky/žákyně (s OMJ) do výukových předmětů
Další informaceMETA se připojila k celorepublikové iniciativě Týden pro wellbeing ve škole (4.–11. února 2025), kterou organizuje Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Další informace