Platforma REGIONY: Kraj Vysočina
19. listopadu 2024Téma platformy: Jak zapojovat vícejazyčné žáky/žákyně (s OMJ) do výukových předmětů
Další informaceTéma platformy: Jak zapojovat vícejazyčné žáky/žákyně (s OMJ) do výukových předmětů
Další informaceMETA se připojila k celorepublikové iniciativě Týden pro Wellbeing ve škole (4.–11. února 2025), kterou organizuje Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Další informaceMETA se připojila k celorepublikové iniciativě Týden pro Wellbeing ve škole (4.–11. února 2025), kterou organizuje Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Další informaceTéma platformy: Nastavení podpory vícejazyčných dětí (OMJ) v ZŠ s ohledem na wellbeing učitelů
Další informaceNěkteré školy stále čelí výzvě, jak zapojovat vícejazyčné děti do výuky a jak se vyrovnat s jejich nedostatečnou znalostí češtiny. Učitelé si někdy nejsou jistí, jak mohou …
Další informaceTéma platformy: Wellbeing aneb jak se cítí vícejazyčné děti na základních školách v Ústeckém kraji
Další informaceTéma platformy: Hodnocení vícejazyčných žáků ZŠ – legislativa, zkušenosti, úskalí
Další informaceTato platforma je věnována práci s třídním kolektivem, ve kterém jsou zastoupeni žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ), a přináší praktické rady, jak úspěšně zapojit všechny …
Další informacePřihlaste se na inspirativní setkání zaměřené na téma „Wellbeing v pedagogické práci s vícejazyčnými dětmi pro asistenty a asistentky pedagogů (AP): Klíč k úspěchu a …
Další informacePřemýšlíte, jak zakončit školní rok s úsměvem a posílit vztahy ve třídě před prázdninami? Nevíte, jak zabavit děti a vydržet do konce června nebo netušíte jak do aktivit zapojit …
Další informace