Dobrá praxe: jazyková příprava na SŠ v Trutnově
Štěpánka Tryznová, učitelka na Střední škole hotelnictví, řemesel a gastronomie v Trutnově, se s námi podělila o dobrou praxi ze školy, kde působí jako učitelka českého jazyka a …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Štěpánka Tryznová, učitelka na Střední škole hotelnictví, řemesel a gastronomie v Trutnově, se s námi podělila o dobrou praxi ze školy, kde působí jako učitelka českého jazyka a …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit víceDobrá praxe přibližuje možnosti podpory vícejazyčných dětí v MŠ Sluníčko, Praze 13 v letech 2014/2015.
Zobrazit víceDobrá praxe MŠ Motýlek zaměřná na spolupráci s dvojjazyčnou asistentkou pedagoga. Datum vzniku 2021, školka byla součástí projektu Naše čtvrť.
Zobrazit vícePříručky popisují systém podpory vícejazyčných žáků (žáků s OMJ) v konkrétních školách, který vychází z dosavadních opatření, která ve škole už fungují. Dále vychází z …
Zobrazit víceNa Gymnázium, Mladá Boleslav, Palackého přijali v březnu 2022 (po invazi ruských vojsk na Ukrajinu) slečnu z Ukrajiny do sexty. Vzhledem k okolnostem měla žákyně téměř nulovou znalost …
Zobrazit víceV rámci projektu Naše čtvrť jsme ve spolupráci s pedagogy ZŠ Mráčkova zpracovali téma vzdělávání žáků s OMJ do ŠVP školy. Pro inspiraci ostatním školám přinášíme ukázku z …
Zobrazit víceMetoda Learning Stories naopak využívá formativní hodnocení a zohledňuje individuální rozdíly mezi dětmi, zaměřuje se na kompetence konkrétního dítěte, dispozice k učení a jejich …
Zobrazit víceNa Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha působí interkulturní pracovnice, která s učiteli spolupracuje na tvorbě překladových slovníčků do jednotlivých předmětů. …
Zobrazit více