Průvodce začleňováním vícejazyčných dětí na ZŠ
Rozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Rozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit vícePublikace vznikla jako sborník příspěvků z Mezinárodní pedagogické konference Vzděláváme děti s odlišným mateřským jazykem, kterou ve dnech 5. a 6. října 2019 pořádala v Praze …
Zobrazit vícePodívejte se na video ze ZŠ Křesomyslova o zkušenostech s diagnostikou žáků s OMJ.
Zobrazit vícePodívejte se na video o Ochgerel z Mongolska, která vypráví o svých začátcích v ČR a jaké to pro ni bylo, když nerozuměla česky a byla první cizinkou na škole. Při překonávání …
Zobrazit víceJak diagnostikovat potřeby vícejazyčných žáků? Jak spolupracovat s poradnou? Jak tvořit plán na výuku vícejazyčných žáků? Na to vše jsme se ptali pana učitele Jakuba Horálka ze ZŠ …
Zobrazit víceUniverzální plán podpory, který vytvořila ZŠ Křížová z Jihlavy pro své pedagogy. Je vytvořený tak, aby jej mohl využít každý pedagog, který má ve třídě vícejazyčného žáka, a …
Zobrazit víceBrožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceVyrovnávací plán pro žákyni přípravné třídy vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit vícePopis vyučování hudební výchovy ve třídě s žáky s OMJ.
Zobrazit vícePříprava na hodinu: Svět kolem nás Třída: 2. Třída Téma: ČAS A ROČNÍ OBDOBÍ Výuka probíhá v zimním čase Délka: dvě vyučovací jednotky (90 minut)
Zobrazit více