Gramotnostní dovednosti v období mladšího školního věku – možnosti rozvoje a diagnostiky, pracovní listy
Publikace se zaměřuje na otázku rozvoje gramotnostních dovedností žáků mladšího školního věku. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Publikace se zaměřuje na otázku rozvoje gramotnostních dovedností žáků mladšího školního věku. …
Zobrazit vícePracovní list k tématu měsíce (práce s textem pohádky a práce s písňovým textem) byl vytvořen pro Čtenářský klub pro děti s OMJ, který probíhá v Domě dětí a mládeže Nymburk. …
Zobrazit vícePro nově příchozí dítě s nedostatečnou znalostí českého jazyka je nástup do školy obtížný. Kromě jazykové bariéry se často potýká s pocity osamělosti a dezorientace. …
Zobrazit víceKnížka Anička ve městě patří do série knih o Aničce. Několikrát se objevuje téma dítěte – cizince (v doslovném i přeneseném smyslu). …
Zobrazit víceInterkulturní a metodická inspirace pro lektory (2018) …
Zobrazit víceNěkteří žáci nemají po ukončení základní povinné školní docházky dostatečnou znalost češtiny nezbytnou k tomu, aby mohli úspěšně zvládnout přijímací řízení a pokračovat ve …
Zobrazit víceKolektiv autorů v roce 2020 vydal publikaci, v níž shrnuje výsledky svého výzkumu zaměřeného na integraci vícejazyčných žáků do třídního kolektivu a na vzájemné vztahy …
Zobrazit víceMetodika ČDJ určená pro učitele a další zájemce, kteří se chtějí podrobněji seznámit s pojmem čeština jako druhý jazyk. Dozvědí se základní informace o legislativních …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit více