Aktivity před četbou – při četbě – po četbě
Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení. …
Zobrazit víceMateriál byl vytvořen pro žáky s OMJ 6. ročníku jako přípravný pracovní list k napsání slohové práce, lze jej však využít napříč ročníky druhého stupně. Materiál byl …
Zobrazit víceMetoda CLIL (content and language integrated learning) může být při podpoře vzdělávání žáků s OMJ inspirativní. Vychází totiž ze stejného předpokladu - totiž propojování výuky …
Zobrazit vícePříprava na hodinu Českého jazyk ve druhém ročníku ZŠ. Přípravu vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit vícePříprava na hodinu matematiky ve 2. ročníku ZŠ. Přípravu vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit vícePopis vyučování hudební výchovy ve třídě s žáky s OMJ.
Zobrazit vícePříprava na hodinu: Svět kolem nás Třída: 2. Třída Téma: ČAS A ROČNÍ OBDOBÍ Výuka probíhá v zimním čase Délka: dvě vyučovací jednotky (90 minut)
Zobrazit vícePutování s Carly je vzdělávací projekt určený pedagogům a dětem prvních až třetích tříd základní školy a poslední třídy školy mateřské, který META, o. p. s. vyvinula ve …
Zobrazit víceDiplomová práce s ukázkami pracovních listů.
Zobrazit více