Podmiňovací způsob přítomný
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Žákyně je rusky mluvící, do české školy nastoupila až do šestého ročníku, česky se učí půl roku. Její výuka …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Žákyně je rusky mluvící, do české školy nastoupila až do šestého ročníku, česky se učí půl roku. Její výuka …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – začíná skloňovat podstatná jména. Použit byl pro její samostatnou …
Zobrazit víceKlíčová slova: shoda přísudku s podmětem, podmět, přísudek, věta, minulý čas, rod (mužský – životný – neživotný – ženský – střední), koncovka, jednotné a množné …
Zobrazit vícePracovní list má dvě verze - jednu můžeme použít pro seznámení s pádovými spojeními (žáci mají k dispozici návod k vyplnění), druhou k opakování pro pokročilejší. Žáci buď …
Zobrazit vícePracovní list obsahuje osmisměrku s infinitivy a cvičení na kompletní časování sloves. K dispozici na pracovním listu je i gramatická tabulka časování sloves z hlediska češtiny jako …
Zobrazit víceK dispozici jsou pracovní listy na skloňování zájmen - s přehlednou tabulkou a pomůckou pro začátečníky. Lze využít jako výklad, jako opakování, jako samostatnou práci - záleží na …
Zobrazit víceKe stažení zde máte k dispozici interaktivní karty písmen, které lze používat na interaktivní tabuli, karty písmen k tisku a také pracovní listy k procvičování jednotlivých písmen. …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Žákyně je rusky mluvící, do české školy …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého …
Zobrazit více