Opakování časy – přítomný a minulý
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Slouží jako opakování minulého a přítomného času.
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Slouží jako opakování minulého a přítomného času.
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ, navazuje a shrnuje (opakuje) učivo několika předchozích lekcí.
Zobrazit vícePracovní list vznikl v rámci pracovní skupiny Dějepis pro žáky s OMJ. Obsahuje zjednodušený text a následné aktivity i s obrazovou přílohou. Cvičení a práci s pracovním listem mohou …
Zobrazit víceTento dokument obsahuje zjednodušený text, který by měl nahradit složitější text v učebnici. Slouží jako ukázka, jak je možné texty přizpůsobovat žákům s OMJ. Vznikl v rámci …
Zobrazit víceTento pracovní list vznikl v rámci pracovní skupiny Dějepis. Je určen pokročilejším žákům.
Zobrazit víceKIKUS je komplexní metoda výuky druhého jazyka vyvinutá v Německu pedagožkou Edgardis Garlin, která se dá využít při vedení kurzu češtiny v mateřských školách i při výuce na …
Zobrazit víceKe stažení je zde kompletní výukový materiál o problematice islámu, využitelný pro všechny žáky, včetně žáků s OMJ. Součástí je výkladový list, který může mít k dispozici …
Zobrazit vícePracovní list - Románský sloh vznikl v rámci pracovní skupiny Dějepis. Je určený mírně pokročilým žákům.
Zobrazit více