Obsahový cíl:
– Student ví, jak se zachovat, když se stane nehoda.
– Student zná telefonní číslo záchranné služby a způsob komunikace s ní.
– Student se seznámí s jednotlivými situacemi a způsoby jejich řešení.
Jazykový cíl:
– Student umí přivolat první pomoc, stručně popsat danou situaci a zodpovědět na základní otázky.
Slovní zásoba:
autonehoda, sanitka, záchranáři, záchranná služba, bezvědomí, zlomenina, krvácení, alergická reakce, obvaz, lékárnička, gumové rukavice, šátek, nemocnice, nateklý jazyk, hrudník, zranění, jméno, příjmení, telefonní číslo, slovesa: zavolat, zakřičet, zkontrolovat, zastavit, zavázat, krvácet, kolabovat, posadit, položit
Jazykové struktury:
… nejdříve, potom…, pak …, nakonec…, když vidím krev, tak…, když dýchá/nedýchá, tak …
Výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Použitý byl ve třídě připravující budoucí středoškoláky v projektu Click with school.