Struktura plánování a výuky, která bere v úvahu žáky s OMJ
Přehledný diagram ukazuje, jak při plánování vhodných vyučovacích obsahů a metod respektovat přítomnost žáků s OMJ.
Zobrazit vícePřehledný diagram ukazuje, jak při plánování vhodných vyučovacích obsahů a metod respektovat přítomnost žáků s OMJ.
Zobrazit víceDříve než přistoupíme k výčtu principů a jejich následnému konkretizování, zmíníme základní předpoklad námi představovaného přístupu. Tím je, že každý učitel jakéhokoliv …
Zobrazit víceZapojování vícejazyčných žáků do výuky může učiteli s běžnou pedagogickou zkušeností připadat zpočátku jako těžko řešitelný úkol a učitel tak může dojít k přesvědčení, …
Zobrazit vícePracovní list vytvořený pro 1. ročník SŠ, ale použitelný i na ZŠ, zahrnuje přehled skloňování ukazovacích zájmen a cvičení.
Zobrazit víceVýukový materiál vznikl v rámci projektu EUF 2010-20 ve vyrovnávací třídě v Kostelci nad Orlicí. …
Zobrazit vícePL slouží k zautomatizování a zopakování tvorby minulého času a zároveň k získání informací o J.A. Komenském. Vytvořen a použit byl pro žáky s OMJ v 1. ročníku SŠ.
Zobrazit vícePracovní list využitelný při začlenění žáka s OMJ do výuky.
Zobrazit víceHlavním cílem předkládané práce je analýza problematiky migrace s důrazem na pojetí etnické identity, na příkladu cizinců v České republice. Ke stažení zde.
Zobrazit vícePublikace vznikala s cílem podpořit pedagogické pracovníky při práci s žáky, kteří přicházejí do českého školního prostředí ze zahraničí nebo vyrůstali v České republice, …
Zobrazit více