Co dělat v prvních týdnech – zkušenosti z praxe
V tomto materiálu popsaly paní učitelky svoje zkušenosti s žákem s OMJ: co dělaly, když k nim poprvé přišel; jak postupovaly při výuce, jaké materiály používaly, jaké si kladly …
Zobrazit víceV tomto materiálu popsaly paní učitelky svoje zkušenosti s žákem s OMJ: co dělaly, když k nim poprvé přišel; jak postupovaly při výuce, jaké materiály používaly, jaké si kladly …
Zobrazit víceTento manuál vytvořily paní učitelky, které mají ve třídách děti cizince. Shrnuly v něm své zkušenosti s tím, co je dobré udělat na začátku, když k nám do třídy přijde žák s …
Zobrazit víceTuman žije s rodiči již 5 let v Česku. Pochází z Mongolska. Bydlí v malé vesnici a do školy dojíždí dvacet kilometrů autobusem. Je mu 15 let a chodí do osmé třídy. Spolužáci ho …
Zobrazit víceTenge je v Česku deset měsíců. Chodí do třetí třídy v malé škole nedaleko Prahy. Přestože je hodně komunikativní a velmi bystrý, jazyk se neučí tak rychle, jak by sám chtěl a …
Zobrazit víceNa základní školu nastoupil do 3. třídy chlapec z Číny. Přestěhoval se za svými rodiči, kteří zde již téměř tři roky žili. Během té doby si zařídili obchod, který dobře …
Zobrazit víceVýukový materiál se souborem sloves na volný čas a vazbou "mít rád".
Zobrazit vícePříručka obsahuje tipy na adaptační hry, které slouží k rozvoji přátelství ve třídě a posilování důvěry mezi žáky. Metodika je zaměřená na prevenci rizikového chování, …
Zobrazit víceMetodika se zaměřuje na tvorbu IVP s praktickými ukázkami a doporučeními, jak jej využívat.
Zobrazit více