Živá čísla
Praktická ukázka aktivity vhodné pro třídnickou hodinu, když máme ve třídě žáky s OMJ a chceme podpořit jejich vzájemnou spolupráci a rozvíjet jejich schopnosti neverbální …
Zobrazit vícePraktická ukázka aktivity vhodné pro třídnickou hodinu, když máme ve třídě žáky s OMJ a chceme podpořit jejich vzájemnou spolupráci a rozvíjet jejich schopnosti neverbální …
Zobrazit víceUkázka rozehřívací aktivity, kterou je vhodné zařadit například na začátek třídnické hodiny.
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, když do třídy nově nastoupil žák s OMJ. Žákům aktivita pomůže se více vzájemně seznámit, rozvíjet schopnosti neverbální komunikace …
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, kdy chceme připravit třídní kolektiv na příchod nového žáka s OMJ. Žáci si zažijí projevy kulturních odlišností a rozvinou svou …
Zobrazit víceAby se děti mohly dobře soustředit na učení, je důležité, aby jim ve třídě spolu bylo dobře, aby tam nepanovalo napětí, aby vůči sobě neměly přílišný ostych, aby se všechny …
Zobrazit víceKolektiv autorů v roce 2020 vydal publikaci, v níž shrnuje výsledky svého výzkumu zaměřeného na integraci vícejazyčných žáků do třídního kolektivu a na vzájemné vztahy …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit víceRozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit vícePřednáška Steva Goodmana, ve které představuje výzkumně ověřený koncept prevence a intervence zaměřený na problémové chování žáků Positive Behavior Intervention and Support (PBIS). …
Zobrazit víceNa radost z učení a zážitek z úspěchu má právo každý. Krátký rozhovor se Stevem Goodmanem, ředitelem Michigan’s Integrated Behavior and Learning Support Initiative a specialistou na …
Zobrazit více