Práce s třídním kolektivem
Vícejazyčné dítě (dítě s OMJ), stejně jako každé jiné dítě, se potřebuje ve třídě i ve škole především cítit přijaté a vítané, navázat vztahy se spolužáky, najít mezi …
Zobrazit víceVícejazyčné dítě (dítě s OMJ), stejně jako každé jiné dítě, se potřebuje ve třídě i ve škole především cítit přijaté a vítané, navázat vztahy se spolužáky, najít mezi …
Zobrazit víceProjekt Školní asistent je založen na dobrovolné aktivní spolupráci žáků vyšších ročníků se žáky ročníků nižších. Tato spolupráce probíhá jak ve výuce, tak o přestávkách. …
Zobrazit víceMožnosti a příklady práce se sociálně a kulturně znevýhodněnými dětmi. …
Zobrazit víceVyužívejte formulář, ve kterém si můžete zaznamenávat pozorování dětí. Může to být skvělá součást pedagogické diagnostiky.
Zobrazit víceZkušenost jako zdroj inspirace pro práci s diverzitou …
Zobrazit víceJiž v úvodu k problematice multikulturní výchovy jsme si pro zjednodušení definovali dva základní přístupy k MKV, ze kterých můžeme při práci s odlišností vycházet. Prvním je …
Zobrazit víceV této části vám nabízíme některé metody, které lze zvolit při začleňování multikulturní výchovy do výuky. Tyto metody vám nejen pomohou při implementaci multikulturní výchovy do …
Zobrazit víceV případě, že chce pedagog zařadit něco z MKV do hodiny, začne se zcela logicky pídit hlavně po materiálech a metodách, které jsou dostupné. V tomto textu bychom chtěli doporučit …
Zobrazit víceZdravé klima ve škole a třídě není automatické a je třeba ho vědomě kultivovat. Součástí toho je mimo jiné upevňování hodnot otevřené demokratické společnosti, jako je …
Zobrazit více