Formulář k sebehodnocení
Sebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceSebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceV každé třídě se objeví větší či menší počet žáků s individuálními předpoklady pro získávání vědomostí a dovedností nejen v rámci češtiny, ale i dalších předmětů. V …
Zobrazit víceHledáte informace, jak začleňovat nově příchozí žáky z Ukrajiny do Vaší školy? …
Zobrazit víceInfografika v pěti krocích shrnuje základní tipy k vytváření pohody ve třídě při příchodu nových (nejen) vícejazyčných dětí.
Zobrazit vícePřekladový slovníček pro informatiku v jednotlivých jazycích bohužel není k dispozici. …
Zobrazit víceZačínáte učit středoškoláky, kteří jsou v češtině nováčci? Zajímá Vás, jaké materiály pro začátečníky na SŠ zvolit? Připravili jsme pro Vás pár tipů... …
Zobrazit víceDalší platforma pro dvojjazyčné asistenty/ky pedagoga byla zaměřená na to, jak si pamatovat věci zábavně, hravě a snadně. Existuje spoustu paměťových technik, které ulehčují nejen …
Zobrazit vícePříručky popisují systém podpory vícejazyčných žáků (žáků s OMJ) v konkrétních školách, který vychází z dosavadních opatření, která ve škole už fungují. Dále vychází z …
Zobrazit víceUvedený sylabus sloužil pro online kurz "Příprava na jednotnou přijímací zkoušku" organizovaný společností META. Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi specifický kurz s nelehkým …
Zobrazit vícePříručky pro začleňování dětí s OMJ v MŠ vznikly v rámci projektu Naše čtvrť reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_068/0001439, který byl financován Evropskou unií v rámci Operačního …
Zobrazit více