Doporučení: Jak pracovat s komunikačními kartami v MŠ?
Obrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceObrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceVyužijte ke stažení náš checklist, který Vás krok po kroku povede, jak vytvořit pracovní list pro vícejazyčné žáky a žákyně. Díky tomu pak bude jejich zapojení do výuku o dost …
Zobrazit víceSouhrn pracovních listů pro přípravu na didaktický test z češtiny, které můžete využít jak pro žáky 9. tříd, tak pro žáky maturitních ročníků. …
Zobrazit víceProtože nejcennější pro pochopení vícejazyčného žáka, je podívat se na situaci, ve které se ocitá, jeho očima, připravili jsme pro Vás infografiku, v níž kombinujeme pozorování …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku, ve které se zaměřujeme na to, proč to s domácí přípravou u vícejazyčných žáků není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Můžete si k …
Zobrazit víceCílem setkání zaměřeného na vyjmenovaná slova ve výuce vícejazyčných dětí je sdílení zkušeností a dobré praxe učitelek a učitelů ČDJ v rámci celé ČR. …
Zobrazit víceSpolupráce mezi učitelem a asistentem pedagoga je důležitým faktorem, který může výrazně ovlivnit kvalitu vzdělávacího procesu v mateřské škole. To přispívá k efektivnímu …
Zobrazit vícePracovní listy k přípravě na písemnou práci (PP) vznikly v rámci aktivity Pracovní skupiny v projektu Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky cizinci VII, který …
Zobrazit více