Bě, pě, vě
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceKlíčová slova: umělecká literatura, autor, spisovatel, dílo, postava, vypravěč, monolog, dialog, báseň, verš, sloka, strofa, básnická sbírka, básník, divadelní hra, jednání, …
Zobrazit vícePL se zaměřením na rozlišení ovoce (a zeleniny), spojeno s ochutnávkou (aktivita Ochutnávačka).
Zobrazit víceKanadský pedagog a badatel Jim Cummins vyvinul teorie a modely, které nám mohou pomoci pochopit vzájemné působení mezi jazykovým rozvojem v kognitivní a v akademické oblasti. Cummins přejal …
Zobrazit víceKognitivní strategie používané dětmi a tipy na výuku odpovídající na tyto strategie …
Zobrazit víceNásledující strategie slouží jako průvodce učitelům, nabízí různé možnosti podpory vícejazyčných dětí při jejich osvojování češtiny jako druhého jazyka. Cílem těchto …
Zobrazit víceOtázka, jak zapojit nově příchozí vícejazyčné dítě (OMJ) nebo dítě s nedostatečnou znalostí českého jazyka do aktivit připravovaných pro celou třídu, je pro pedagogy v MŠ často …
Zobrazit víceZde jsou překladové slovníčky, které pro METU přeložil pan Václav Laifr.
Zobrazit víceSérie pracovních listů na téma Přídavná jména. Každý pracovní list je vhodný pro jinou věkovou kategorii a je zaměřený na konkrétní cvičení.
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory, plán jazykové podpory – všemi takovými pojmy můžeme nazývat nástroj, který nám umožňuje naplánovat vzdělávání …
Zobrazit více