Formulář k sebehodnocení
Sebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Sebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit vícePřinášíme Vám přehledný graf, který znázorňuje, na jaké úpravy přijímacích zkoušek mají nárok uchazeči s odlišným mateřským jazykem. …
Zobrazit víceMinisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy určuje opatřením obecné povahy úpravu podmínek pro přijímací řízení ke vzdělávání ve středních a vyšších odborných školách …
Zobrazit víceHledáte informace, jak začleňovat nově příchozí žáky z Ukrajiny do Vaší školy? …
Zobrazit víceKompletní balíček, který vyučujícím pomůže určit, jaká je jazyková úroveň na SŠ. Balíček obsahuje testy, které předkládáme žákům, a podklady pro jejich vyhodnocení. Návod, …
Zobrazit vícePodpoře příchozích rodin a dětí (nejen) z Ukrajiny do ČR se META, o.p.s. věnuje přes 15 let. Bohaté zkušenosti máme především v sektoru školství: snažíme se pomoci rodinám …
Zobrazit vícePopis jazykové úrovně ČDJ u žáků na SŠ. V tabulce najdete vždy stručný popis úrovně, podrobnější popis, který zahrnuje to, co žák umí, co se učí a jak se jazykově projevuje, a …
Zobrazit víceUčíte vícejazyčné žáky češtinu jako druhý jazyk, plán výuky máte, ale chybí Vám inspirace? …
Zobrazit víceInfografika v pěti krocích shrnuje základní tipy k vytváření pohody ve třídě při příchodu nových (nejen) vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceV září 2022 nabyla účinnost vyhláška č. 250/2022 Sb., kterou se mj. mění vyhláška č. 13/2005 Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, ve znění pozdějších …
Zobrazit více