Píšu, tedy jsem: tipy, co psát
Rozvoj psaní je pro úspěšné zvládání školní docházky klíčový. Dovednost psaní je však jedna z nejkomplexnějších, tedy nejnáročnějších, a zároveň spíše zanedbávaných …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Rozvoj psaní je pro úspěšné zvládání školní docházky klíčový. Dovednost psaní je však jedna z nejkomplexnějších, tedy nejnáročnějších, a zároveň spíše zanedbávaných …
Zobrazit vícePo zavedení jazykové přípravy v roce 2021 jsme vytvořili modelové příklady, jak lze tvořit skupiny pro jazykovou přípravu podle různých kritérií (věku žáků, jejich jazykové …
Zobrazit víceMŠMT ve spolupráci s NPI ČR vydalo metodiku pro školská poradenská zařízení týkající se poskytování podpůrných opatření pro žáky s OMJ podle § 16 ŠZ. Cílem metodického …
Zobrazit víceKurikulum ČDJ pro předškolní vzdělávání, které stanovuje deset tematických okruhů pro jazykovou přípravu v mateřské škole. Určuje úroveň toho, co by dítě mělo zvládnout před …
Zobrazit víceMŠMT průběžně vydává Metodické materiály k poskytování bezplatné jazykové přípravy v předškolním a základním vzdělávání. Jedná se o systém financování a organizace …
Zobrazit vícePro výuku ČDJ v rámci systému jazykové přípravy vydalo NPI ČR aktualizované Kurikulum ČDJ pro základní vzdělávání. Zahrnuje podrobně rozpracovaný vzdělávací obsah pro devatenáct …
Zobrazit víceNPI ČR připravilo Krabičku první záchrany pro učitele - první dny a týdny se žákem bez znalosti češtiny ve třídě. Jedná se o praktickou příručku pro pedagogy základních škol, …
Zobrazit víceNásledující slovníčky lexika z hotelové školy vytvořila Hotelová škola Vršovická jako pomůcku pro své španělsky a rusky mluvící studenty. …
Zobrazit víceNa základě poptaných dat z CERMAT přinášíme shrnutí úspěšnosti žáků, kteří si zažádali o úpravy dle § 20 odst. 4 školského zákona (v posledních 8 letech studovali alespoň 4 …
Zobrazit více