Metodický pokyn MŠMT k zajišťování pedagogické intervence
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souvislosti s novelizací vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souvislosti s novelizací vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných …
Zobrazit víceVe spolupráci se střední školou BEAN s.r.o. jsme zpracovali adaptované pokyny BOZP pro žáky s OMJ v oboru zahradnictví. …
Zobrazit víceAnglicky psaný článek pojednává o výzkumném projektu z let 2013-2014 ze švédské mateřské školy. Projekt cílil na zapojení rodičů do vybudování vědomě vícejazyčného prostředí …
Zobrazit vícePro uchazeče o střední školy s odlišným mateřským jazykem jsme sepsali pár tipů, jak na didaktický test. Vizuální leták je možné vytisknout a předat žákům jako oporu, důležité …
Zobrazit víceSpolečnost META společně s Magistrátem Hlavního města Prahy vydala Desatero podpory dětí s OMJ v MŠ. Obsahuje základní body, které pomohou pedagogům a ředitelům v mateřských školách …
Zobrazit víceJim Cummins, profesor na Ontarijském institutu pro studium pedagogiky na univerzitě v Torontu, kde pracuje na vývoji jazyka a rozvoji gramotnosti studentů angličtiny jako dalšího jazyka, byl v …
Zobrazit víceMasarykova základní škola v Plzni ve spolupráci s METOU, o.p.s. vydali v roce 2020 Metodickou příručku pro práci adaptačního koordinátora základní školy. Příručka je vhodná pro …
Zobrazit víceUž dříve jsme se ze stanoviska MŠMT dozvěděli, že ČDJ lze učit namísto předmětů cizí jazyk nebo druhý cizí jazyk, které je možné výukou ČDJ zcela nahradit. Jde to pouze v …
Zobrazit více