Bě, pě, vě
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – neskloňuje podstatná jména, má omezenou slovní zásobu atd. Použit …
Zobrazit víceKlíčová slova: umělecká literatura, autor, spisovatel, dílo, postava, vypravěč, monolog, dialog, báseň, verš, sloka, strofa, básnická sbírka, básník, divadelní hra, jednání, …
Zobrazit vícePL se zaměřením na rozlišení ovoce (a zeleniny), spojeno s ochutnávkou (aktivita Ochutnávačka).
Zobrazit víceZde jsou překladové slovníčky, které pro METU přeložil pan Václav Laifr.
Zobrazit víceSérie pracovních listů na téma Přídavná jména. Každý pracovní list je vhodný pro jinou věkovou kategorii a je zaměřený na konkrétní cvičení.
Zobrazit vícePřekladové slovníčky základních pojmů učiva ZŠ nechalo přeložit sdružení META. Přeložila: Munkhtuya Tseveenbayar
Zobrazit víceSborník pracovních listů a dalších aktivit pro výuku češtiny pro cizince, včetně metodických doporučení a postupů, vytvořila Základní škola Frýdek-Místek v rámci Programu MŠMT na …
Zobrazit víceMožnosti a příklady práce se sociálně a kulturně znevýhodněnými dětmi. …
Zobrazit víceVyužívejte formulář, ve kterém si můžete zaznamenávat pozorování dětí. Může to být skvělá součást pedagogické diagnostiky.
Zobrazit více