Záznamový arch pro sledování jazykových kompetencí a pokroku
Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku na téma hodnocení žáků.
Zobrazit víceV Centru pro integraci cizinců vznikl materiál pro všechny, kdo se věnují doučování češtiny dětí s odlišným mateřským jazykem na úrovni základní školy. …
Zobrazit vícePublikace se zaměřuje na osobní wellbeing vyučujících a pedagogických pracovníků. Autorka Lenka Felcmanová ji představuje jako takovou kyslíkovou masku pro pedagogy, protože tak jako v …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku o motivaci, podpoře a zapojení všech aktérů na půdě školy.
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš checklist, jak se připravit na výuku češtiny jako druhého jazyka (ČDJ), jak začít učit vícejazyčné děti a postupovat krok za krokem. …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit víceŠkoly, které by chtěly zavést pozici kariérového poradce nebo kariérové poradkyně, případně tuto roli ve škole lépe nastavit a posílit její význam a praktický přínos pro žáky, se …
Zobrazit více