Vědomá vícejazyčnost v mateřské škole
Anglicky psaný článek pojednává o výzkumném projektu z let 2013-2014 ze švédské mateřské školy. Projekt cílil na zapojení rodičů do vybudování vědomě vícejazyčného prostředí …
Zobrazit víceAnglicky psaný článek pojednává o výzkumném projektu z let 2013-2014 ze švédské mateřské školy. Projekt cílil na zapojení rodičů do vybudování vědomě vícejazyčného prostředí …
Zobrazit víceSpolečnost META společně s Magistrátem Hlavního města Prahy vydala Desatero podpory dětí s OMJ v MŠ. Obsahuje základní body, které pomohou pedagogům a ředitelům v mateřských školách …
Zobrazit víceVe čtvrtek 22. října 2020 proběhlo živé vysílání mezinárodní konference „Dlouhodobá jazyková podpora žáků s OMJ jako prevence školní neúspěšnosti“, kterou organizovala …
Zobrazit víceMateriál jazykové diagnostiky vznikl na základě potřeby zjistit jazykovou znalost dětí v mateřské škole. Pojímá většinu gramatických jevů. Diagnostický nástroj se dá využít k …
Zobrazit víceMateriál jazykové diagnostiky vznikl na základě potřeby zjistit jazykovou znalost dětí v mateřské škole. Hodí se především k vyhodnocování jazykové úrovně u začátečníků a …
Zobrazit víceČtenářský klub pro děti s odlišným mateřským jazykem probíhá v Domě dětí a mládeže, 2. května 968, Nymburk, od školního roku 2019/2020 (původně financován z projektu Šablony …
Zobrazit víceMetodika ČDJ určená pro učitele a další zájemce, kteří se chtějí podrobněji seznámit s pojmem čeština jako druhý jazyk. Dozvědí se základní informace o legislativních …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit vícePPP v Ústeckém kraji poskytuje vícejazyčným žákům podporu dle § 16 ŠZ, vyhlášky č. 27/2016 Sb. Většinou se jedná o úpravu obsahu vzdělávání (výuka ČDJ, IVP, úpravy metod a …
Zobrazit více