VZDĚLÁVACÍ PROGRAM „Výuka češtiny jako druhého jazyka“ – distančně
Podpora začínajících učitelek a učitelů při výuce ČDJ …
Zobrazit vícePodpora začínajících učitelek a učitelů při výuce ČDJ …
Zobrazit vícePublikace se zaměřuje na osobní wellbeing vyučujících a pedagogických pracovníků. Autorka Lenka Felcmanová ji představuje jako takovou kyslíkovou masku pro pedagogy, protože tak jako v …
Zobrazit víceSoustředili jsme se na konkrétní postupy a otázky:: …
Zobrazit víceRodičům, kterým bylo doporučeno navštívit školské poradenské zařízení, jsme připravili návodný leták. V letáku je vysvětlen systém podpůrných opatření a proč je dobré PPP s …
Zobrazit víceNa této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceKomplexní tabulka obsahuje: …
Zobrazit víceDobrá praxe přibližuje možnosti podpory vícejazyčných dětí v MŠ Sluníčko, Praze 13 v letech 2014/2015.
Zobrazit více