Dobrá praxe: Spolupráce s rodiči v ZŠ a MŠ Jarov
Zapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceMetodický pokyn upřesňuje podrobnosti týkající se obsahu výchovně vzdělávací péče ve střediscích výchovné péče, organizace péče a podmínek provozu střediska. Dále popisuje …
Zobrazit víceStřediska výchovné péče (SVP) jsou součástí sítě školských zařízení preventivně výchovné péče a školských zařízení pro výkon ústavní výchovy a ochranné výchovy. …
Zobrazit víceZáznamový arch z knihy Pozor, rodiče ve školce! německé autorky Ulrike Lindner, který slouží k přípravě konzultace s rodiči po ukončení období adaptace v MŠ. Formulář shrnuje …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceMnoho vyučujících, asistentů pedagogů či ostatních zaměstnanců škol se dostává do nelehkých situací. Někdy se nashromáždí tlak z mnoha stran v jeden moment, tlak zvládnout vše …
Zobrazit víceNení jednoduché naučit se pracovat s dětmi, které vyžadují určitou podporu ve výuce. Co teprve dělat, když takové dítě ještě nerozumí česky? V článku se dočtete, jak postupovat, …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit více