Desatero tipů pro žáky, jak na didakťák
Pro uchazeče o střední školy s odlišným mateřským jazykem jsme sepsali pár tipů, jak na didaktický test. Vizuální leták je možné vytisknout a předat žákům jako oporu, důležité …
Zobrazit vícePro uchazeče o střední školy s odlišným mateřským jazykem jsme sepsali pár tipů, jak na didaktický test. Vizuální leták je možné vytisknout a předat žákům jako oporu, důležité …
Zobrazit víceJim Cummins, profesor na Ontarijském institutu pro studium pedagogiky na univerzitě v Torontu, kde pracuje na vývoji jazyka a rozvoji gramotnosti studentů angličtiny jako dalšího jazyka, byl v …
Zobrazit víceMasarykova základní škola v Plzni ve spolupráci s METOU, o.p.s. vydali v roce 2020 Metodickou příručku pro práci adaptačního koordinátora základní školy. Příručka je vhodná pro …
Zobrazit víceUž dříve jsme se ze stanoviska MŠMT dozvěděli, že ČDJ lze učit namísto předmětů cizí jazyk nebo druhý cizí jazyk, které je možné výukou ČDJ zcela nahradit. Jde to pouze v …
Zobrazit víceInternetová stránka LearningApps.org umožňuje tvorbu různých typů interaktivních cvičení a jejich snadné sdílení s žáky pomocí vygenerovaného odkazu. …
Zobrazit víceZaslali jsme na MŠMT několik dotazů, které nám školy často pokládají a které nás už dlouhodobě tzv. „pálí“. Týkají se možnosti učit ČDJ v době běžné výuky namísto jiných …
Zobrazit vícePokud Buddy program na škole již běží, dvojice jsou spárované a pracují spolu, měl by se s nimi koordinátor programu čas od času sejít a zhodnotit jejich spolupráci. Ke zjištění …
Zobrazit víceLeták Najdi svého parťáka, který ti pomůže. Najdi svého hrdinu. popisuje podobu Buddy programu žákům s OMJ, kteří jsou na škole noví a chtějí se seznámit s někým, kdo jim pomůže …
Zobrazit více