Výuka ČDJ: Poslech s porozuměním
Pasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceTento článek se věnuje otázce, jak rozvíjet u žáků postupně všechny čtyři řečové dovednosti. …
Zobrazit víceSprávně osvojená výslovnost je nedílnou součástí kteréhokoliv jazyka, zlepšuje komunikaci, dělá ji srozumitelnější. Je proto důležité zařazovat výuku výslovnosti nejen do lekcí …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit víceNa téma spolupráce AP+P jsme připravili rozhovor s Olenou Keronyak a Štěpánkou Drozdovou. …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit vícePoskytování poradenských služeb ve škole zabezpečuje ředitel/ka školy prostřednictvím školního poradenského pracoviště (dále jen ŠPP). Členy ŠPP bývají zpravidla výchovný …
Zobrazit víceNa základní škole Jeseniova v Praze se na podpoře vícejazyčných dětí podílejí dvě učitelky ČDJ (pro 1. a pro 2. stupeň), dvojjazyčné asistentky a zástupkyně ředitelky, která …
Zobrazit víceNa této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit víceInformace z médií vyvolaly otázky a pochybnosti ohledně domácích úkolů a proto Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) vydalo stanovisko. …
Zobrazit více