Role (dvojjazyčného) asistenta pedagoga v MŠ
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceRole dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceNa téma spolupráce AP+P jsme připravili rozhovor s Olenou Keronyak a Štěpánkou Drozdovou. …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit víceNa této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit víceAsistenti a asistentky pedagoga hrají klíčovou roli ve vzdělávání a podpoře nejen vícejazyčných dětí. Tato práce vyžaduje nejen psychické, ale také emocionální zapojení. Proto je …
Zobrazit víceV listopadu 2022 proběhla sedmé setkání Platformy DAP tentokrát na téma jazykových her a jak pomáhat nejen nově příchozím dětem z Ukrajiny, ale i sobě samotným. …
Zobrazit vícePráce ve školství se dá najít různými způsoby. Nejčastější je vyhledávání inzerátů na internetových stránkách, ale pozor, ne všechny školy vypisují inzeráty, i když pozice …
Zobrazit víceDvojjazyční asistenti pedagoga bývají zaměstnáni přes výzvy, např. Operační program Jan Amos Komenský (OP JAK). Každá škola si spočítá podle počtu žáků na škole, kolik financí …
Zobrazit víceKdokoliv, kdo získal své vzdělání mimo Českou republiku, může v některých situacích potřebovat, aby jeho vzdělání bylo na území ČR úředně uznané. Uznání zahraničních …
Zobrazit více