Skandinávské zkušenosti s inkluzivním vzděláváním
Brožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceBrožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceVyhláška č. 27/2016 SB., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, ve znění účinném od 1.1.2021. Ke stažení také na stránkách na MŠMT - …
Zobrazit víceUpravené vydání publikace společnosti META, o. p. s. shrnující zkušenosti dvojjazyčných asistentů pedagoga, kteří byli zaměstnáni ve školách a podporovali učitele i žáky s OMJ. …
Zobrazit víceV publikaci o metodologii Grunnlaget se dozvíte, jak prakticky u svých žáků podporovat porozumění základním pojmům a kategoriím, a jak potom toto porozumění využívat pro snazší a …
Zobrazit víceVznikly v projektu Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb žáků a dětí se zdravotním postižením. Podstatou projektu je řešení dlouhodobě …
Zobrazit vícePřítomnost asistenta pedagoga při výuce je velmi vítaným prostředkem zapojení různě znevýhodněných žáků do vzdělávání. Aby bylo toto zapojení opravdu účinné a asistent pedagoga …
Zobrazit víceNa 184 stranách ve formátu PDF naleznete hry do všech možných předmětů, do družiny i kroužků. Obsahuje různé typy her: orientační hry, papírkové hry, deskové hry, slovní hry, …
Zobrazit víceText zprostředkovává zkušenost se zaváděním pozice asistenta pedagoga pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v českých školách. Zaměřuje se především na způsoby organizace …
Zobrazit vícePodle studie "Integrating Immigrant Children into Schools in Europe," zveřejněné v dubnu 2009 agenturou EACEA P9 Eurydice, se v mnoha zemích EU potřeba integrace cizinců do škol naplňuje …
Zobrazit více