Domácí úkoly na základní škole
Informace z médií vyvolaly otázky a pochybnosti ohledně domácích úkolů a proto Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) vydalo stanovisko. …
Zobrazit víceInformace z médií vyvolaly otázky a pochybnosti ohledně domácích úkolů a proto Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) vydalo stanovisko. …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán (IVP) je samostatné podpůrné opatření, které konkretizuje vzdělávání dítěte nebo žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuje, jak budou …
Zobrazit víceHodnocení je proces stálého pozorování a posuzování dítěte, má v praxi nejrůznější formy a je v průběhu dne neustále přítomno. …
Zobrazit víceVícejazyční žáci potřebují navštěvovat hodiny ČDJ, aby si osvojili základy češtiny a naučili se komunikovat v běžných situacích. Ukazují to následující videa ze škol. Videa jsou …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory – těmito pojmy můžeme nazývat nástroj, který nám umožňuje naplánovat vzdělávání konkrétního žáka tak, abychom …
Zobrazit víceHodnocení je důležitou součástí vzdělávání, jak ale hodnotit žáky, kteří mají nedostatečnou znalost vyučovacího jazyka, v běžných předmětech? Můžeme je vůbec hodnotit? Za co …
Zobrazit víceNovela vyhlášky č. 27/ 2016 Sb. školského zákona upravuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, do této skupiny patří i děti s odlišným mateřským jazykem …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory, plán jazykové podpory – všemi takovými pojmy můžeme nazývat nástroj, který nám umožňuje naplánovat vzdělávání …
Zobrazit víceO co se legislativně opřít při hodnocení vícejazyčných žáků? …
Zobrazit více