Jak podporovat vícejazyčné žáky při čtení výukových textů odborných předmětů
Role a specifika výukových textů …
Zobrazit víceRole a specifika výukových textů …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceČtení s porozuměním je jednou ze čtyř základních řečových dovedností. Svébytným druhem čtení je potom tzv. reading to learn, tedy čtení za účelem učení se. Tato dovednost je sice …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceTento článek se věnuje otázce, jak rozvíjet u žáků postupně všechny čtyři řečové dovednosti. …
Zobrazit víceSprávně osvojená výslovnost je nedílnou součástí kteréhokoliv jazyka, zlepšuje komunikaci, dělá ji srozumitelnější. Je proto důležité zařazovat výuku výslovnosti nejen do lekcí …
Zobrazit víceV rámci projektu Češtinou k inkluzi, který byl spolufinancován Evropskou unií, byly ve školním roce 2016/2017 zahájeny kurzy češtiny jako druhého jazyka podle metody KIKUS ve dvou …
Zobrazit vícePři poskytování jazykové podpory v MŠ se neobejdeme bez pomůcek, obrazového materiálu, reálných předmětů či her. Právě vhodné pomůcky nám mohou přinést více hravosti do jazykové …
Zobrazit více