Čeština jako druhý jazyk v MŠ
Aby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit víceAby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit víceaneb Proč vyučující ČDJ nemůže být Ferda Mravenec, práce všeho druhu …
Zobrazit víceSetkáváte se u vícejazyčných žáků s demotivací, lhostejností, nezájmem o školu či problémovým chováním? Příčiny mohou být různé: …
Zobrazit víceČasto podlehneme dojmu, že kdybychom ovládali jejich mateřský jazyk, mohli bychom vícejazyčné žáky učit rychleji a efektivněji, ale to není tak docela pravda hned z několika důvodů: …
Zobrazit víceV každé třídě se objeví větší či menší počet žáků s individuálními předpoklady pro získávání vědomostí a dovedností nejen v rámci češtiny, ale i dalších předmětů. V …
Zobrazit víceChystáte se učit češtinu jako druhý jazyk, ale nejste si tak úplně jistí, kde začít? Zde je pár tipů do výuky, díky kterým bude váš začátek s výukou češtiny jako druhého jazyka …
Zobrazit víceMateřská škola Motýlek se nachází ve starých Stodůlkách v ulici Vlasákova 955, Praha 5 - Stodůlky. Ředitelkou této mateřské školy je od roku 2018 Mgr. Miriam-Claudia Tukorová. …
Zobrazit víceJako rodilí mluvčí si mnohdy neuvědomujeme, jaké překvapení může našim žákům přinést existence hovorové češtiny, jakožto jedné ze složek spisovného jazyka, příp. dalších …
Zobrazit více