Domino – Český jazyk pro malé cizince 1, 2 – anotace
Učebnicový soubor Domino–Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku vícejazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvlášť pro 1. ročník ZŠ. Učebnice vychází z …
Zobrazit víceUčebnicový soubor Domino–Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku vícejazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvlášť pro 1. ročník ZŠ. Učebnice vychází z …
Zobrazit víceNárodní institut pro další vzdělávání (NIDV) připravil publikaci Prázdninová škola češtiny. …
Zobrazit vícePříručka pro lektorky a lektory navazuje na předchozí dvě metodické příručky, ve kterých byla pozornost věnována dětem mladšího školního věku a předškolákům.
Zobrazit vícePřehled učebnic a učebních materiálů pro výuku vícejazyčných žáků na 2. stupni ZŠ (věk 11-15). …
Zobrazit vícePřehled učebnic a učebních materiálů pro výuku vícejazyčných žáků na 1. stupni ZŠ (věk 6-11), včetně nečtenářů a začínajících čtenářů. …
Zobrazit víceNa webu Ústavu pro jazykovou a odbornou přípravu jsou dostupné informace k certifikované zkoušce z češtiny pro cizince pro mládež. Najdete zde i modelové varianty zkoušek a další …
Zobrazit víceZávěrečná práce z Dvousemestrálního kurzu k výuce češtiny jako cizího jazyka (Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy v Praze. …
Zobrazit vícePříručka pro výuku českého jazyka pro žáky cizince Hrátky s češtinou se věnuje tématům, která jsou dětem blízká, jsou v ní náměty na hry, ukázky literárních, hudebních, …
Zobrazit víceMetoda CLIL (content and language integrated learning) může být při podpoře vzdělávání žáků s OMJ inspirativní. Vychází totiž ze stejného předpokladu - totiž propojování výuky …
Zobrazit víceV roce 2015 jsme v pracovní skupině učitelek a lektorek z praxe a odbornic na češtinu jako druhý jazyk vytvořili vzdělávací obsah češtiny jako druhého jazyka. Inspirovali jsme se během …
Zobrazit více