Formulář k sebehodnocení
Sebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceSebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceNárodní pedagogický institut (NPI ČR) vytvořil nástroj pro zjišťování úrovně znalosti češtiny jako druhého jazyka ČDJ u žáků cizinců (s OMJ) na ZŠ. …
Zobrazit víceUčíte vícejazyčné žáky češtinu jako druhý jazyk, plán výuky máte, ale chybí Vám inspirace? …
Zobrazit víceKurikulum češtiny jako druhého jazyka pro SŠ slouží jako opora pro ty, kteří učí ČDJ na středních školách, doučují či asistují vícejazyčným žákům. Ne vždy se totiž v této …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás tipy, které vám pomohou nastavit adaptační skupinu tak, aby se vám v ní dobře pracovalo a byla pro děti přínosná. Materiál se zaměřuje na adaptační skupiny …
Zobrazit víceV souvislosti s ozbrojeným útokem na Ukrajinu, kvůli němuž do ČR přicházejí tisíce mladých lidí bez znalosti češtiny, jsme připravili metodická doporučení a sylabus kurzu češtiny …
Zobrazit víceSeznam témat pro konverzaci a rozvoj slovní zásoby, který staví na kombinaci běžných okruhů češtiny jako cizího jazyka s tématy zohledňujícími zájmy a potřeby dospívajících. …
Zobrazit vícePředstavené sylaby ČDJ na SŠ slouží jako inspirace pro konkrétní obsahovou náplň kurzu češtiny jako druhého jazyka. Pořadí jednotlivých témat není striktní, ale v zásadě …
Zobrazit více