Štítek: Jak učit ČDJ
Denní režim – básnička
Cíl: Slovesa v infinitivu, slovní zásoba spojená s denním režimem …
Zobrazit víceZkušenosti s diagnostikou vícejazyčných žáků (ZŠ Křesomyslova Praha)
Podívejte se na video ze ZŠ Křesomyslova o zkušenostech s diagnostikou žáků s OMJ.
Zobrazit víceMěsto – testy
Tyto materiály slouží jako informace o tom, co by dítě konkrétně mělo umět v daném tématu. Můžete je použít jako test i jako pracovní list. …
Zobrazit víceUčebnice a učební materiály pro mládež na SŠ a dospělé
Přehled učebnic a učebních materiálů pro výuku vícejazyčných žáků a studentů 16+. …
Zobrazit víceSpecifické poruchy učení a čestina jako druhý/cizí jazyk
Příručka pro lektorky a lektory se věnuje tématu specifických poruch učení u dětí, žáků a studentů, kteří si osvojují češtinu jako druhý/cizí jazyk. Autoři se věnují pouze těm …
Zobrazit víceDoporučené učebnice ČJC pro SŠ
V následující analýze najdete hodnocení vybraných učebnic češtiny pro cizince, které jsou vhodné pro práci se studenty středních škol. Učebnice jsou hodnoceny z několika hledisek, …
Zobrazit vícePracovní listy pro nečtenáře
Pracovní sešit pro nečtenáře od organizace CIC Nečtu, nepíšu, učím se česky. Najdete zde 10 témat, které využijete jak u dětí v mateřských školách, tak i v 1. a 2. třídách …
Zobrazit víceModelové (jazykové) lekce pro pedagogy MŠ – Časopis Zvoní!
Časopis Zvoní! vznikl jako součást projektu organizace Člověk v tísni "Pojďte do školky!". Osmé číslo časopisu je složeno z 12 metodických lekcí, se kterými se pedagogové MŠ, …
Zobrazit více