Štítek: Nastavení podpory
Vliv posttraumatické poruchy poruchy na motivaci a učení dětí
Nově příchozí žáci se mohou potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými problémy doprovázenými pocity strachu, úzkosti, …
Zobrazit víceMETA Infobalíček — Dlouhodobá systémová podpora u vícejazyčných žáků
Stáhněte si zdarma náš infobalíček o tom, jak by měla vypadat systémová podpora pro vícejazyčné děti a žáky.
Zobrazit víceMETA Infografika — Jazyk potřebujeme u vícejazyčných dětí rozvíjet dlouhodobě
Stáhněte si zdarma naší infografiku na téma dlouhodobého rozvoje vyučovacího jazyka u vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceMETA Infobalíček — Školní zralost a přechod z MŠ do ZŠ
Stáhněte si zdarma náš infobalíček o tématu školní zralosti a přechodech z mateřských do základních škol.
Zobrazit víceMŠMT Leták pro mladé lidi z Ukrajiny, kteří nejsou žáci SŠ
Setkali jste se s mladými lidmi z Ukrajiny ve věku střední školy, kteří ale z nějakého důvodu na SŠ v ČR nestudují? Chcete jim dát komplexní informace k jejich možnostem? Chcete je …
Zobrazit vícePřijímání nových vícejazyčných žáků a žákyň do ZŠ
Podívejte se na krátké, shrnující video o tom, jak přijímat nové vícejazyčné žáky.
Zobrazit víceAdaptace vícejazyčných dětí
Podívejte se na krátké, shrnující video o tom, jak na adaptaci u vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceMETA Infografika — Spolupráce při začleňování vícejazyčných žáků
Stáhněte si zdarma naší infografiku o spolupráci všech osob ve škole, které se podílejí na vzdělávání vícejazyčných žáků.
Zobrazit více