Příručky pro začleňování MŠ
Příručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit víceSoustředili jsme se na konkrétní postupy a otázky:: …
Zobrazit víceRodičům, kterým bylo doporučeno navštívit školské poradenské zařízení, jsme připravili návodný leták. V letáku je vysvětlen systém podpůrných opatření a proč je dobré PPP s …
Zobrazit víceInformace z médií vyvolaly otázky a pochybnosti ohledně domácích úkolů a proto Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) vydalo stanovisko. …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku o celkové spolupráci.
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceZáznamový arch z knihy Pozor, rodiče ve školce! německé autorky Ulrike Lindner, který slouží k přípravě konzultace s rodiči po ukončení období adaptace v MŠ. Formulář shrnuje …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit více