Metodika vedení třídnických hodin L. Skácelové
Představujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit víceZáznamový arch z knihy Pozor, rodiče ve školce! německé autorky Ulrike Lindner, který slouží k přípravě konzultace s rodiči po ukončení období adaptace v MŠ. Formulář shrnuje …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o spolupráci ve škole.
Zobrazit víceNově příchozí žáci se mohou potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými problémy doprovázenými pocity strachu, úzkosti, …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku na motivaci. Doporučujeme k pročtení podrobnější článek.
Zobrazit víceVytvoření atmosféry přátelství a přijetí je základem toho, aby se všechny děti cítily spokojeně a bezpečně. U vícejazyčných dětí je předpokladem jejich dlouhodobého wellbeingu …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naši infografiku o tom, jaký vliv má na dítě migrace.
Zobrazit víceJedná se o jednorázovou aktivitu do třídy. Cílem je seznámení nového žáka s prostorem třídy, nová slovíčka.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o wellbeingu vícejazyčných žáků.
Zobrazit více